weer - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Jordy Voeten - WaarBenJij.nu weer - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Jordy Voeten - WaarBenJij.nu

weer

Blijf op de hoogte en volg Jordy

18 September 2016 | Nieuw Zeeland, Winton

omdat ik al paar keer gevraagd werd aan mij wat voor weer het hier is zal ik het hier maar even vertellen. Sochtends is het nog best koud deze week hebbe we paar dagen gehad dat het sochtends vroor tijdens het melken maar overdag is het meestal wel goed weer. niet extreem warm maar wel een felle zon erop. heb me al paar keer moeten insmeren met zonnebrand omdat het hier de zon feller is dan in nederland. Aangezien ik geen korte broeken meegenomen had heb ik deze week mijn eerste broek kapot geknipt omdat hier zo lekker is. tis overdag rond de 15 graden geweest . heb ik de tijd dat ik hier ben nu 1x nat geregent. als het hier regent is het vaak snachts. maar het heeft hier nog niet zoveel geregend als normaal rond deze tijd maar voor de koeien is dat niet erg

  • 18 September 2016 - 11:02

    Mark Voeten:

    De helft van je stage zit er op Jordy, het gaat snel.

  • 18 September 2016 - 19:10

    Tante Marja:

    Fijn Jordy dat het overdag lekker weer is. Als je straks thuis komt is het weer winter dus de zon die er is moet je meenemen.

  • 18 September 2016 - 21:53

    Darren:

    Live verslag van Piet Paulusma uit New Zealand!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Winton

Jordy

Ik ga op stage naar nieuw zeeland. Als je het leuk vind om mij te volgen wat ik daar doe kun je dat hier lezen

Actief sinds 03 Aug. 2016
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 10035

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 26 Oktober 2016

nieuw zeeland

Landen bezocht: