weekend op stap - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Jordy Voeten - WaarBenJij.nu weekend op stap - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Jordy Voeten - WaarBenJij.nu

weekend op stap

Blijf op de hoogte en volg Jordy

04 September 2016 | Nieuw Zeeland, Winton

vrijdag middag heeft Martina me naar Jeroen en Hanneke gebracht vrienden van Bart en Martina daar loopt Jelle stage ook een Nederlander. Vanuit Jelle zijn we naar Maarten gereden ook een vriend van Bart en Martina want daar loopt Bart stage ook een Nederlander en Bauke woont daar ook dat is ook een Nederlander. Vanuit daar hebben we nog Sjoerd en Rick opgehaald ook 2 Nederlanders en zijn we met 2 auto's naar Dunedin gereden dit was 2 uur rijden. We kwamen rond een uur of 8 aan in Dunedin en zijn daar naar ons hostel gegaan hebben daar onze spullen gedropt en zijn we gaan eten. Het eten was goed maar wel veel ik had niet alles op kunnen eten omdat het zo veel was. Na het eten zijn we naar een cafe gegaan daar waren Hanneke en Meike dit zijn klasgenoten van Bart en Jelle. Na het stappen zijn we nog even naar de Mac geweest en zijn daarna gaan slapen. Om half 9 werd ik wakker en om 10 uur moesten we uit het hostel. Toen zijn we Jelle Bart Bauke en ik plek gaan zoeken waar we konden eten maar we konden niet echt wat vinden we hebben toen wat in de supermarkt gekocht en zijn richting huis gereden. We zijn wel om gereden maar er was een route waar heel veel mooie dingen te bezichten was dus zijn we hier wat gaan rond kijken. onderweg hebben we nog wat gegeten en om 7 uur waren we terug bij Maarten daar hebben we nog wat gegeten en om half 9 kwam Martina mij ophalen en toen ik thuis was ben ik niet heel veel later richting bed gegaan.

  • 04 September 2016 - 11:24

    Mark Voeten:

    Leuke foto's Jordy

  • 04 September 2016 - 13:32

    Petra Laurijsse:

    Hoi jordy,
    Je zal wel denken jou ken ik niet maar ik ben de moeder van jessie en jou vader en moeder kennen mij wel van de farmel groep. Nou ik lees met plezier jou blog over jou stage in new Zeeland. Het is wel een groot bedrijf zo te lezen en je hebt ook lekker je werk.
    Leuk dat je ook af en toe af kan spreken met andere nederlandse stage lopers. Jessie maakt het ook goed op haar bedrijf in canada, zij heeft het ook lekker druk.
    Nou jordy het ga je goed en blijf lekker schrijven. Grtjs petra laurijsse

  • 04 September 2016 - 13:41

    Tante Marja:

    Nou Jordy als jij het eten niet op kunt moet het wel echt veel geweest zijn. Leuk dat je een keertje bent uit geweest, en dat met allemaal vreemden.........

  • 07 September 2016 - 22:18

    Kees En José Daamen:

    Hoi Jordy,
    Goed bezig daar met de kalfjes. Wij vinden het leuk om jouw verslagen te lezen en zo te zien op de foto's is het ook een erg mooie omgeving. Werk ze daar en geniet van je tijd in Nieuw-Zeeland.
    Groetjes uit Klein-Zundert van Kees en José.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Winton

Jordy

Ik ga op stage naar nieuw zeeland. Als je het leuk vind om mij te volgen wat ik daar doe kun je dat hier lezen

Actief sinds 03 Aug. 2016
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 10039

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 26 Oktober 2016

nieuw zeeland

Landen bezocht: