weekend - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Jordy Voeten - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Jordy Voeten - WaarBenJij.nu

weekend

Blijf op de hoogte en volg Jordy

28 Augustus 2016 | Nieuw Zeeland, Winton

Zaterdag ochtend hebben we eerst de koeien gemolken. na het melken de springers groep gesporteerd en de kalfjes eruit gehaald we hadden sochtends 6 kalveren. daarna heb ik de kalveren drinken gegeven en de wachtenruimte schoongespoten. Toen dat gedaan was hebben Bart en ik de drinken bakken bij de droge koeien weggehaald want ze konden nu bij de grote drinkenbakken drinken en de melkkoeien moesten in de wei ernaast. Daarna zijn we gaan eten. na het eten heb ik een baaltje voorgedraaid en heeft bart de biestkoeien gehaald en de melkkoeien en zijn we gaan melken. Na het melken heb ik Martina nog even geholpen met kalveren mee drinken gegeven. Toen we klaar waren zijn we bij vrienden van Bart en Martina gaan eten. Dat waren Nederlandse mensen. Toen we thuis waren ben ik gaan slapen want sochtends moest ik er weer gewoon om kwart over 5 uit bed. Zondagochtend heb ik samen met Bart en bettina. na het melken Zijn we gaan eten. na het eten heb ik de kalfjes gedaan samen met Martina en daarna gevoerd. Daarna ben ik samen met Bart en Martina en de kinderen even naar de kust gereden. Toen we thuis waren hebben we wat gegeten en zijn we weer gaan werken. Ik heb toen koeien weer gevoerd en ben daarna samen met Bettina de koeien gaan halen. daarna de koeien gemolken. na het melken was Martina nog niet klaar met de kalfjes dus die heb ik toen nog even geholpen.

  • 29 Augustus 2016 - 19:34

    Mark Voeten:

    Hoeveel koeien hebben er ondertussen al gekalfd Jordy

  • 30 Augustus 2016 - 17:47

    Erik En Annemieke:

    Ziet er wel mooi uit daar op het strand, alleen jammer dat het daar nu geen strandweer is zoals hier.

  • 31 Augustus 2016 - 09:05

    Jordy Voeten:

    er hebben nu rond de 300 koeien gekalfd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Winton

Jordy

Ik ga op stage naar nieuw zeeland. Als je het leuk vind om mij te volgen wat ik daar doe kun je dat hier lezen

Actief sinds 03 Aug. 2016
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 10040

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 26 Oktober 2016

nieuw zeeland

Landen bezocht: