vlucht en aankomst - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Jordy Voeten - WaarBenJij.nu vlucht en aankomst - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Jordy Voeten - WaarBenJij.nu

vlucht en aankomst

Blijf op de hoogte en volg Jordy

06 Augustus 2016 | Nieuw Zeeland, Winton

Ik ben donderdag middag om 3 uur s'middags vertrokken naar Dusseldürf airport. Ben door ons ma en pa weggebracht. Met aankomst op het vliegveld hoorde we dat mijn vlucht van 21:30 geannuleerd was. Maar doordat we zo vroeg waren kon ik een vlucht eerder pakken naar Dubai. In Dubai aangekomen was het daar 3 uur s'nachts lokale tijd (1 uur s'nachts). Doordat ik eerder op het vliegveld was moest ik 6 uur wachten op de volgende vlucht richting Sydney. Voordat ik het vliegtuig in stapte in Dubai had ik nog niet geslapen. Dus toen ik het vliegtuig in stapte en mijn plek had gevonden ben ik gaan zitten en 1 uur later werd ik in de lucht wakker. Ik was dus in slaap gevallen voordat het vliegtuig al opgestegen was. Ik heb in het vliegtuig van Dubai naar Sydney wat geslapen maar niet veel het was steeds 1 uur wakker 1 uur slapen. IN Sydney was het 6 uur lokale tijd ( 10 uur nederlandse tijd) Toen ik in Sydney aan gekomen was had ik 1 uur de tijd om over te stappen maar in Dusseldürf hadden ze me gezegd dat ik in Sydney mijn koffer moest pakken ipv Queenstown dus was ik gaan vragen waar ik dat moest doen toen werd ik naar 3 andere gestuurd toen dacht ik zal eens achter de douane gaan kijken en die hadden het er dus over dat mijn koffer wel gewoon goed was maar dat ik nou te laat was voor het vliegtuig. Maar 2,5 uur later kon ik de volgende pakken. Dus beetje rond gelopen en toen wat gewacht en om 8 uur kon ik de gate in en werden we met een bus naar het vliegtuig gebracht. In het vliegtuig kwam ik erachter dat ze dokter pol op tv hadden dus had ik eindelijk iets leuks gevonden om naar toe te kijken. En ik kon een beetje naar buiten kijken. Toen we boven New Zeeland vlogen kwamen we eerst boven bergen waar boven op nog sneeuw lag. Toen ik aankwam in Queenstown op het vliegveld moest ik eerst door de douane en daar moest ik mijn visum laten zien moest even apart gaan zitten omdat ze in het systeem gingen kijken of alles klopten. Na 5 minuten kwamen ze terug en kreeg ik te horen dat alles goed was waar ik al vanuit ging. Nu moest ik mijn paspoort geven en kreeg ik een stempel. Nadat ik mijn paspoort terug had kon ik mijn koffer pakken. Nadat ik mijn koffer gepakt had werd vroegen ze nog of ik dingen bij had voor mijn stage zoals laarzen. Ik had wat werkschoenen er in zitten en deze moesten ze zien of ik er geen zand aan had zitten dit was het niet het geval want het waren nieuwe schoenen. Daarna werd mijn bagage gescand en kon ik doorlopen. Het was toen 14:30 lokale tijd ( half 5 s'nachts nederlandse tijd) Ik werd opgehaald door Martina en zijn we naar Winton gereden we moesten eerst de kinderen nog even ophalen na 1,5 uur rijden waren we op de farm. Bart was al klaar met zijn werk en hebben we een bak koffie gedronken en heb ik mijn spullen in mijn huisje gelegd en daarna zijn we met z'n alle gaan eten. En om 21:00 ben ik naar bed gegaan toen ik mijn bed zag lag ik zo te slapen

  • 08 Augustus 2016 - 10:58

    Toon Jansen:

    mooi verslag Jordy Gr. ome Toon

  • 08 Augustus 2016 - 11:24

    Tim Van Beek:

    Geaf reisje jaaa. Mooie vrouwkes gezien daaro ??

  • 08 Augustus 2016 - 11:50

    Annemieke :

    De reis er naar toe is al een hele ervaring, hopelijk wordt je verblijf in nieuw zeeland een nog mooiere ervaring !!

  • 08 Augustus 2016 - 11:59

    Erwin Voeten:

    Na een goede reis, een verdiende bak koffie en een lekker bed. Nu hard aan 't werk dus. Geniet er van. En maak veel foto's. Ben benieuwd naar je volgend verhaal.

    Groetjes uit Nederland.

  • 08 Augustus 2016 - 12:10

    Lian Roks:

    Dat is wel een lange en vermoeiende reis geweest. Als je terug naar huis gaat zullen je laarzen niet zo schoon meer zijn. Dank je wel voor het verslag en ga er inderdaad van genieten. Groetjes

  • 08 Augustus 2016 - 15:04

    Sanne:

    Gaaf Jordy!

  • 08 Augustus 2016 - 18:17

    Henny Konings:

    Mooi verslag Jordy, was een lange reis met lange wachttijden tussen de vluchten, maar wel een hele ervaring, geniet van je stage en we kijken uit naar je volgende verslag.

  • 08 Augustus 2016 - 19:44

    Mark Voeten:

    Een heel avontuur Jordy, gelukkig is het goed afgelopen met je koffer

  • 08 Augustus 2016 - 21:33

    Thijn & Floor:

    WoW Jordy,

    Ik heb nog gezwaaid naar t vliegtuig!
    Je hebt wel een gave lange reis achter de rug.
    Veel plezier met werken op de boerderij, en geniet ook vooral.

    Groetjes Thijn en Floor
    En van onze mama natuurlijk

  • 09 Augustus 2016 - 14:56

    Imke Mallens:

    Geniet van een geweldige tijd daar! Leuk om je te volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Winton

Jordy

Ik ga op stage naar nieuw zeeland. Als je het leuk vind om mij te volgen wat ik daar doe kun je dat hier lezen

Actief sinds 03 Aug. 2016
Verslag gelezen: 507
Totaal aantal bezoekers 10009

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 26 Oktober 2016

nieuw zeeland

Landen bezocht: