laatste stage dag alweer - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Jordy Voeten - WaarBenJij.nu laatste stage dag alweer - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Jordy Voeten - WaarBenJij.nu

laatste stage dag alweer

Blijf op de hoogte en volg Jordy

11 Oktober 2016 | Nieuw Zeeland, Winton

Maandag hoefde ik pas om half 6 bij de melkstal te zijn. Toen heb ik de maaier afgepikt en de kunstmest strooier aangepikt. Daarna de colostrum koeien gemolken en de melkstal zuiver gespoten. En na het eten kwam ze de 1e herd triple a code geven. Dit is voor het verbeteren van de veestapel. Na de koffie ben ik gaan kunstmest strooien. Toen ik daar mee klaar was ben ik gaan eten en zijn we gaan melken. Na het melken hebben we de kalveren nog even gevoerd en zijn we gaan eten. Ik vind dat de tijd snel is gegaan en heb vooral veel dingen geleerd want hier is het boeren toch wel heel anders als in Nederland. Morgen maar eens sleephouse opruimen en m'n spullen inpakken voor het rond reizen. Ik kom nog wel even terug naar Bart en Martina.

  • 11 Oktober 2016 - 16:10

    Erwin Voeten:

    Een hele fijne reis, jammer genoeg dat je stage al weer voorbij is, nu maar lekker van je wel verdiende vakantie genieten, en het eiland maar eens gaan ontdekken want Nieuw-Zeeland heeft veel meer moois dan alleen de boerderij

  • 11 Oktober 2016 - 19:28

    Mark Voeten:

    Home sweet home, of later een enkele ticket Nieuw Zeeland. Nogmaals een fijne vakantie.

  • 12 Oktober 2016 - 16:58

    Tante Marja:

    Geniet van je rondreis door Nieuw Zeeland. Je zult je ogen uitkijken want er is volgens mij veel te zien.
    Veel plezier en Tot je volgende verslag.

  • 12 Oktober 2016 - 18:44

    José En Kees Daamen:

    Hoi Jordy,
    Veel plezier op je rondreis door Nieuw- Zeeland, geniet ervan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Winton

Jordy

Ik ga op stage naar nieuw zeeland. Als je het leuk vind om mij te volgen wat ik daar doe kun je dat hier lezen

Actief sinds 03 Aug. 2016
Verslag gelezen: 1076
Totaal aantal bezoekers 10011

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 26 Oktober 2016

nieuw zeeland

Landen bezocht: